Licensie

Creative Commons-Licentie
Op de PABO van Roos vd. Aa is in licentie gegeven volgens een Creative Commons Naamsvermelding-NietCommercieel-GelijkDelen 4.0 Internationaal-licentie.
Gebaseerd op een werk op http://roospabo.blogspot.nl/.
Toestemming met betrekking tot rechten die niet onder deze licentie vallen zijn beschikbaar via http://roospabo.blogspot.nl/.

vrijdag 5 september 2014

Welkom

Welkom, welkom, bij de drie biggetjes.
Alleen dan in de versie van de PABO.
...
Dat wordt dus een beetje zo:
Welkom, welkom, op de PABO.
Mijn naam is Roos en ik heet vooral mezelf welkom op de PABO.
Op dit moment heb ik mijn 5e dag, en we mogen meteen een 'weblog' aanmaken. Gelukkig heb ik hier ook zo veel verstand van!!! (not really)...
Zoals jullie misschien zullen gaan merken bij mijn weblog is dat ik er dus geen verstand van heb en er waarschijnlijk niet veel aan is. Sorry daarvoor. Ik ga gewoon maar voor een goede beoordeling in plaats van daadwerkelijk volgers te krijgen. Een goede beoordeling is namelijk realistischer dan volgers krijgen. Mochten er wel mensen zijn die dit leuk vinden om te lezen; leuk, en welkom! Ik hoop dat ik zin en tijd heb om hier moeite aan te besteden, want dan heeft het ook nog zin. We gaan het merken.
Tot de volgende keer maar weer,
Groetjes,
Veel plezier,
Doeggies,
Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten